NB: PRO Kosmeetika kauplustes võivad hinnad erineda e-poe hindadest!

Käesolevad tingimused kehtivad kõigile PRO Kosmeetika kasutajatele (edaspidi “klient”), kes teevad oste PRO Kosmeetika hallatavatel ostukeskkondadel.

Lisaks alltoodud tingimustele reguleerivad ostu sooritamist ja tellimuse käigus tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

PRO Kosmeetika jätab endale õiguse teha muudatusi, uuendusi ja parendusi e-poes ilma eelneva teavitamiseta. Klienti teavitatakse olulistest muudatustest ja hinnakirja uuendustest PRO Kosmeetika veebilehel. Tingimuste ja hinnakirja muudatused jõustuvad kohe pärast nende avaldamist veebilehel. Kui edastate tellimuse enne muudatuste jõustumist, kehtivad teie tellimuse jaoks hetkel kehtinud tingimused, välja arvatud juhul, kui seadusega on ette nähtud teisiti.

PRO Kosmeetika kinnitab, et tegutseb vastavuses Eesti seadustega, sealhulgas võlaõigusseaduse, tarbijakaitseseaduse ja konkurentsiseadusega.


VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

PRO Kosmeetika e-poe omanik on PROstore24 OÜ (registrikood 16119513).

Tooteinfo ja hinnad

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud iga toote juurde. Hinnale võib lisanduda kauba kohaletoimetamise tasu, mis sõltub valitud tarneviisist ja ostja asukohast. Kõik hinnad on toodud eurodes.

Tellimuse vormistamine

Tellimiseks lisage tooted ostukorvi, täitke vajalikud andmeväljad ja valige kohaletoimetamise viis. Maksmiseks pakume turvalisi pangalingi, kaardimaksete ja hiljem tasumise lahendusi.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Teie maksed on turvaliselt kaitstud, ja PRO Kosmeetika ei näe ega talleta teie panga- ega kaardiandmeid. Tellimus jõustub pärast makse laekumist meie kontole.

Kui mõni toode on laost otsa saanud, teavitame teid esimesel võimalusel ja tagastame raha 14 päeva jooksul.

Kohaletoimetamine

Toimetame kaupa kõikidesse riikidesse. Kohaletoimetamine toimub erinevate partnerite (Omniva, DPD, Itella, Venipak) kaudu. Tarnekulud kannab ostja, ja need kuvatakse tellimuse vormistamisel. Eestis jõuab kaup kohale tavaliselt 2 tööpäeva jooksul. Väljaspool Eestit võib kohaletoimetamine võtta kuni 7 kalendripäeva.

Taganemisõigus

Teil on õigus 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist tellimusest taganeda. Kauba tagastamiseks palume saata e-kirja aadressile info@prokosmeetika.ee, lisades arve numbri, tagastatava toote ja põhjuse. Taganemisõigus ei kehti juriidilistele isikutele ja teatud toodetele vastavalt seadusele.

Tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus on seotud toote defekti või vale tootega.

Pretensioonide esitamise õigus

Kui ostetud toode ei vasta lepingutingimustele, võtke meiega ühendust 2 kuu jooksul peale vea avastamist e-posti aadressil info@prokosmeetika.ee. Lahendame probleemi kas toote parandamise, asendamise või raha tagastamise teel.

Otseturundus ja isikuandmed

PRO Kosmeetika kasutab teie andmeid ainult tellimuse töötlemiseks ja kauba saatmiseks. Uudiskirja ja eripakkumiste saamiseks peate andma meile selleks nõusoleku. Soovi korral saate uudiskirjadest igal ajal loobuda.

Vaidluste lahendamine

Kui teil on pretensioone, saatke need palun aadressile info@prokosmeetika.ee. Kui kokkulepet ei saavutata, on teil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni või kasutada Euroopa Liidu tarbijavaidluste lahendamise platvormi.


PRO Kosmeetika – Ilutoodete kaubamaja

Loodetavasti aitab see versioon tekitada klientides meeldivat ja selget arusaama tingimustest ning ettevõtte toimimisest!

chatTrigger
phoneTrigger questionTrigger
questionSvg

KKK

Kõikidele tähtsamatele küsimustele leiate siit vastuse. Kui midagi jääb ebaselgeks, siis kirjutage või helistage meile

Küsimus tellimuse kohta

Svg
  • Mulle ei ole tellimuse kinnitust tulnud
    Kui kinnitust ei tule, siis Teie tellimus on ikka meil registeeritud ja sellepärast muretsema ei pea. Palume kontrollida oma e-posti rämpsposti ja spam kausta, vahest lähevad kirjad ka sinna. Kui siiski ei leia, siis võite soovikorral võtta meiega ühendust pakkimine@prokosmeetika.ee.
  • Kuidas näen oma tellimuse staatust ja tean kas kaup on välja saadetud?
    Tellimuse staatus saadetakse Teile e-posti aadressile, kui kaup on teele saadetud. Samuti registeeritud kliendid näevad sisse logides tellimuste ajaloo alt oma tellimusi ja nende staatuseid. Lisainfo tellimuse kohta: pakkimine@prokosmeetika.ee või telefonil: 55537452
  • Kui tellimuse staatus on kauba ootel, mida see tähendab?
    Kauba ootel staatus tähendab, et mõni toode oli laost otsas (tavaliselt on seljuhul ka e-poes näha maksimaalne tellimise aeg, kuid ldjuhul tuleb kaup kiiremini) ja iga hetk peaks jõudma ja seejärel saadetakse kaup teele.
  • Kas ma saan tellitud toote tagastada?
    TÄHELEPANU: Tervishoiu- ja hügieeninõuete tõttu ei saa tagastada ega vahetada kosmeetika tooteid. Tagastada saab vaid e-poest ostetud tooteid, mis on pakendatud nii, et neid pole olnud võimalik avada. Kauplustest ostetud tooteid ei saa tagastada.
  • Kas minu tellimus on välja saadetud?
    Kui tellimus saadetakse meie laost Teile välja, siis tuleb koheselt teie e-posti aadressile sellekohane teade, kui e-posti aadress on sisestatud Teil õieti. Palume kontrollida ka oma rämpsposti kausta. Samuti näete tellimuse staatust sisse logides oma kontole ja "Tellimuste ajalugu" lingi all.
  • Kui kaua pean oma tellimust ootama?
    Kui kaup on meil Tulika kaupluse laos ja tellimus on tehtud enne kella 12.00, siis saadetakse need üldjuhul välja samal või järgmisel päeval. Kui juhtub, et kaup on laost otsa saanud või see asub meil teistes kauplustes, kust on vaja see lattu tellida, siis võib väljasaatmisega minna kauem aega olenevalt siis, millisest linnast ja linnaosast seda tuleb saata. Üldjuhul saadetakse sellekohane info Teile e-posti aadressile, kui kauba väljasaatmine viibib rohkem kui 5 päeva. Lisainfot saate alati küsida tööpäeviti 8.00-17.00 meie pakkimise osakonnast telefonil: 55537452

Minu konto kohta küsimused

Svg

Küsimus toodete ja hindade kohta

Svg
  • Kas ma saan osta tooteid ilma käibemaksuta?
    Kui tegemist on juriidilide või füüsilise isikuga, kes asub Eestis, siis ilma käibemaksuta tooteid meilt osta ei saa. Kui ettevõte (juriidiline isik) asub väljaspool Eestit ja temal on olemas kehtiv käibemaksukohuslase number ning kaup, mille tellite e-poe kaudu saadetakse Eestist välja, siis on võimalik tooteid meilt osta ilma käibemaksuta, kui teavitate sellekohasest soovist meid e-posti aadressile info@prokosmeetika.ee enne tellimuse tegemist.

Vastust ei leitud. Sisesta teine otsingusõna või võta meiega ühendust.

Cross